- Izabel Izadora Filipsson .

♥ If you love something, set it free. If it comes back , it's you'rs. If it doesen't it never was..

Publicerad 2012-01-22 21:57:41 i Allmänt

Seriöst, snälla. kan du inte bara förstå?
Vad gjorde jag för fel.
Eller ja, jag vet vad vi båda gjorde för fel.
Men du ska veta, jag kommer aldrig glömma våra kvällar tillsammans.
Mycket skratt, det var som att jag hade varit kär i dig jätte länge.
Verkligen lyckligt kär. Du va så speciell, men vi båda gjorde fel.
Det hände saker som inte fick hända, innan vi ens visste vad vi ville.
- Nu är vi bara vänner, för vi ville inte såra varandra mer.
Men varför?! Vi kanske hade varit bra för varandra.
Ingen som vet. Jag vill bara att du ska komma tillbaka :(
Orkar inte leva ett liv utan dig, och bli dum i huvudet av tanken att de aldrig kommer bli nått emellan oss.
Vet att du kommer läsa detta, du ska veta. Du är så omtyckt.
Du är allt. Jag ska släppa dig fri, kommer du tillbaka är du min.
Kommer du aldrig tillbaka igen, har du aldrig varit min & kommer aldrig att bli.
- Det var så himla längesen jag såg dig första gången.
Nu tänker jag på dig, det som hänt och det som kommer.
Jag blev förtrollad första gången då jag såg dig, och sen den dagen är det du som fått mitt hjärta slå babe.
Vi fick kontakt, börja snacka du & jag.
Visste inte vem du var förns jag såg dig den dan.
Jag minns dem stunderna vi haft, dem stunderna vi delat.
Ibland så tänker jag tillbaka på hur det va då, när vi höll ihop och det skulle alltid vara så.
Jag trodde det skulle vara vi två tillsammans, men det blev inte så.. Du kommer hitta någon annan.
Jag måste ta det ifrån början så att alla ni föstår varför mina tårar rinner ner och mitt hjärta fylls av sår.
Baby jag vill veta vad som hände, jag var kär men du bara sket i det och vände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela