- Izabel Izadora Filipsson .

hm, de ja gjorde igår ...

Publicerad 2012-01-03 21:36:31 i Allmänt

Jaa, igår. vaknade ja upp o mådde skit , fick ett sms av Richard (:
så ja , dom fråga fall dom fick komma hit så han & Johan Janetzky o Richard kom hit .
vi kolla film , trängdes alla tre i min säng , till slut fick ja sätta mig i hörnet .
vi kolla på hostel , saw & nån b film .
sen åkte vi i hfs , släpte av johan hämtade upp belinda och johanna , sen va johan med igen .
sen va vi ute på spökjakt! ooooomg .
de roliga va att dom lös i taket , och ja såg ju att de va nå äckligt där .
så ja gick ut därifrån , för vi va i en grotta .
sen några sekunder kommer dom springandes ut och skriker SPINDLAR!!!!!!!!!!!
o ja ba , jojo .. va vare ja sa! haha , (; fyfan va skraj ja va igår alltså .
såhär sluta mina skor den kvällen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela