- Izabel Izadora Filipsson .

Heartbroken .

Publicerad 2012-01-07 00:58:45 i Allmänt

Jag blir fan trött på den här jävla skiten....

nu lägger ja upp en inlägg ja gjorde för länge sen..
& ja, vafan får man som tack.

fattar inte hur du tänker, hur kan man dissa en person som verkligen bryr sig om dig.

____________________________

när jag ligger tätt intill dig. Att höra dina djupa andetag, att höra dig sova djupt, och bara ligga och titta på dig när du sover, tänker jag, här är jag nu… men imorn, vad händer då? Lägga allt bakom sig, och låtsas som att de aldrig hänt? Livet funkar inte så. För att varje gång jag är med dig, får ja ett leende på läpparna, och ett pirr i hela kroppen, duvet.. När ja och D kom hem till dig, när inte T eller D va i vardagsrummet så sträckte du fram över mig o kysste mig. Precis då kom dom tillbaka, sen fick ja ett sms av dig ”  du sover med mig inatt? Eller hur? ;) ” vi sov tillsammans, de va mysigt, att du höll armen runt om mig, när du sov.. att kyssa mig innan du somnade får mig att må så jävla bra, men inerst inne, mår ja inte bra. Helt psykiskt, det är för att vi inte passar ihop. Jag vill ha nånting med dig att göra, känns som jag bara är ett litet strul för dig. Vi smsade varje dag.. du frågade helgen efter, på lördag en vecka efter och frågade om ja ville sova bredvid dig. Ja gick upp till dig, tre på natten för du bad om det.. Sen efter det, var de som att ingenting har hänt.. Jag blir dum i huvudet av att veta att de aldrig kommer att bli nånting emellan oss. Jag blir seriöst helt dum i huvudet, men ändå.. så går ja runt och är kär. Jag får det liksom inte in i huvudet att det inte kommer bli något.. Jag vet, jag är bara 16 år och du 25. Men so? Det är ingenting. Bara man tycker om varandra, men det värsta av allt, är att bara en tycker om en.. Och det är ja, som tycker om dig. Varje gång ja ser dig,  jag ler för mig själv och önskar att du var min pojkvän, jag kan inte sova om nätterna, och bara tänker på dig, jag kommer alltid att vänta på dig, för det är du värld, jag kan svära på allt att ja aldrig varit så kär. Utan din närhet vad vore jag, skulle ja ens finnas kvar? När jag blickar tillbaka lite fort, då ser man allt man borde gjort, det va då man tänker varför gjorde ja så? Ja, det kanske jag skulle tänkt på då. Jag känner saknaden innifrån, när ja sitter  på bänken nere vid ån, jag borde suttit här förut när du fångade mig, så jag säger det rakt ut, jag älskar dig. Du får mig att le, leende av kvallite, du ger mig en känsla som ingen annan kunnat ge, du har fått mig ur balans, som om nått underbart fanns, du får mig chans, ger kärleken en nyans.. Du får mig att förstå att livet är ingen lek, ska ta vara på det men kommer sen, men du har lärt mig att vara stark och kämpa på, även om jag får problem, stora som små. Älskling, du har gjort mig så hel. Och som sagt, du får mig att le, ett leende av kvallité. Baby, du kan se hur ja gråter, även fast mina ögon är torra.. Jag vill inte ens tänka tanken på att förlora dig!  Jag kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar.. Nu går vi skillda vägar, utan dig bredvid mig, kommer livet sakna mening. Kommer alltid att bli varm i hela kroppen när ja ser dig.. Det va kärlek vid första ögon kastet, jag märkte redan då att allt va menat för oss.. om jag ska vara ärlig, har ja inte kännt denna känsla förns ja träffade dig. Jag behöver dig närhet, och din kärlek, allt med dig är så jävla underbart. när ja ligger intill dig, då är ja nästan alltid vaken, jag tittar på dig. Och tårarna bara rinner.. vill aldrig släppa taget om dig, även fast ja måste.
och sen förstår ja inte varför du dissar mig, hur kan man dissa en person, som du vet bryr sig som fan om dig.. och verkligen aldrig kommer släppa taget. ALLTID kommer stå kvar.
som i sommras, jag va i grekland du smsade efter tre dagar " hur länge hade du tänkt vara borta ifrån mig då? :( " du fick mig att må så jävla bra, samma dag som ja kom hem ifrån grekland, åkte jag till hällefors bara för att få trätta dig och ditt underbara leende. vi åkte till filipstad, där de vart slagsmål, du skyddade mig. en kille tog på mig, och du frågade honom - tooog du på henne eller?#??"?" .. och han sa nej, du flög upp som ja vet inte vad. men du va så söt. på hemvägen höll du min hand, och ja kysste dig. sen släppte du av mig hos mamma, hjärtat bara dunkade och du va så jävla gullig. de va så allt började, vi träffades varje dag. Jag åkte på noramarken, du sa " iza, vill inte att du ska vara dig, kan ja inte få hämta dig så vi kan åka hem? " och vi mös i bilen hela vägen hem. och sen åkte ja till motala, du ba hur fan kan du vara så långt borta ifrån mig? fyskäms... haha, så söt! men ja åkte hem, träffade dig dagen efter ja kom hem, jag kom till dig lägenhet.. och vi mös, ja somnade på din mage när vi tittade film, klockan ett åkte ja hem. & ja, det hände grejer som inte fick hända, och kontakten åkte åt helvete... men i november tog ja kontakt med dig igen, och allt blev som vanligt.. nästan. bara de att vi gjorde något förbjudet, ja kom till dig bara på helgerna. & ingen visste om det, förutom dina kompisar. som va där, sov hos dig varje helg nästan.. och nu, nu har du bett mig dra åt helvete.. jag saknar dig så jävla mycket.
kommer alltid att finnas för dig / din iza.

 

 

bara som vänner.. kan du inte förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela