- Izabel Izadora Filipsson .

Godnatt.

Publicerad 2012-01-24 23:38:35 i Allmänt

Har nyss badat i högsta värmen i bubbelbadet! men inte fan blir det bättre i magen osv "/ .
Varför händer allt mig, min axel som fuckar hela tiden.. för en viss person visar fan inge respekt.
& jag har världens jobbigaste hosta, och ja är grymt förkyld. Jätte ont i nacken o ryggen & magen. :(
Vafan, ska allt komma på en och samma gång eller?
Gjorde varma mackor och te innan ja hoppade i badet, men de va så äckligt, har fan ingen smak eller nått så ja sket i att äta det. :/
Ingen skola imorn heller, blir o ligga och dra sig hela dagen och ta det lugnt.
Ska ladda ner några filmer.. Sen hoppas jag någon kommer och myser ner sig i sängen med mig imorn! skulle behöva det, huhuh . inte är ja trött heller, somna dirr runt 12 idag. vaknade upp runt sex. :( så vi får se när ja somnar inatt. Detta inlägg har tagit mig fan evigheter att skriva efter som ja hostar så mycket.
min pärlhöna vafan :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela