- Izabel Izadora Filipsson .

Publicerad 2012-01-29 23:04:00 i Allmänt

helgen vill ja inte ens prata om, oooomg. vadå skämma ut sig. haha.
äsh de va skoj, lite fest hemma hos johan (:
var med Lisa, Belinda, Elin, Richard & Johan, Johans mor, mia och kjelle.
äsh, de vart en sen natt. vaknade upp på lördagen kanske 09.00
väckte richard, men ja lät johan få sova (;
hihi, spenderade lördagen med Kia Johan & Richard. hade fett skoj, fyfan va ja skratta hela jävla natta typ. hahahahah. :*
Sen idag vaknade jag upp på Richard, på Johan hahaha, ja låg med benen på richard och hade huvudet på johans kind hahaha, vi alla tre somnade i en liten hörnsoffa! :( spaligt trötta vi lär bleve iaf.
jaja, idag har vi inte gjort ett skit, vi har kollat film osv. legat o myst i soffan, varit i sikfors.
oooosv aja. kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela