- Izabel Izadora Filipsson .

ALLA MANGLAR PÅ NU .

Publicerad 2012-01-04 15:10:12 i Allmänt

haha tja, godmorgon!
väcktes av Tomas imorse , han sa äru dö eller ska du inte gå upp gästerna kommer om typ fem .
men ja låg kvar , så då va dom ju självklart här . tog kläderna ja skulle ha o gick ner på toa o sminka mig , o ja .. somnade med blött hår , så hade krulligt hår när ja vaknade . skoj , verkligen , bara älskar mitt hår just nu . haha ! eller inte . aja de får va , ska snart upp till hfs och träffa belinda , sen ska ja träffa sebbeee!
men nu ska ja städa vidare! vi hörs nog när ja kommer hem .
Grattis Kristin på 46 års dagen!
tack för att man fick tårta till frukost! hhahah ;)
normala vi va i grekland 2010!
hahaha, och ja, jag hade räls. when ever . ;$
jag och kristin! (:
hahahaha, btw . la märke till förlovningsringen också, tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela