- Izabel Izadora Filipsson .

Torsdag

Publicerad 2012-02-02 15:18:11 i Allmänt

Idag har jag o Lisa härjat hela dagen i skolan! Haha, så jävla kul. Jag Lisa & Dan va allmänt flumma hela dagen. När vi gick till bussen vart de skratt så jag grät!
Imorn blir det umgås med Lisa & John, och Belinda om hon hittar hundvakt! men de ska gåååågågågå ♥
Undra vad som händer idag, hm.. Inte ett skit I guess?
Jaja, sätta sig med Svenska böckerna kanske, o lite engelska.. inte för ja behöver plugga men varför inte liksom.
Yääääyy, kanske ska lämna Richard's oljefilter ja köpte åt honom igår, huhu bror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela