- Izabel Izadora Filipsson .

Måndag

Publicerad 2012-02-13 20:25:29 i Allmänt

Iza langar gammalt, hm.
Ja, idag var inte den bästa dagen på länge iaf.
Jävel va vi grinat! :( hah.
Vill ju inte direkt lämna hällefors.. "/
Ja, idag har ja varit med mamma. Fick allt ut na på en promenad. (;
Ja, jag slängde nyss in tvätten oså, sen har ja städat lite "/ .
Soc möte på torsdag oså, inte alls taggad direkt.
Ja, nu ska ja väl fixa naglarna som ja har påbörjat med, aja..
Sen går mina smsa ut också, men ja fixar nya imorn. Allt sparat lite pengar sen studiebidraget. Höhö, stolt.
Hörs senare!
lite bilder sen i helgen... haha vart dock inga då.
jaja, lite skoj vare ju iaf. höhöhöhöhöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela