- Izabel Izadora Filipsson .

Lite mer tidsfördriv assååå

Publicerad 2012-02-13 22:39:35 i Allmänt

SENASTE
Personen du kysste?: G
Personen du kramade?: Mammi.
Personen du tänkte på?: en kille
Personen som sov i din säng?: Alex
Personen du skrev med på msn?: -
Personen du var med?: Bälindaaaa
Maten du åt?: Pizza.
Gången du spydde?: Lördags natten...

KOMPISAR:
En kompis du saknar: Belinda ;$
En kompis du älskar riktigt mkt: ALLA!
En kompis du glidit ifrån: många... :(
En kompis du kommit nära: Belinda (:

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover?hahaha nää.
Vem såg dig senast naken? Höhö, en kille.
Biter du på naglarna? Ne usch
Har du någonting att dölja? Njaa.. ja, jo.

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? Ne
Gillar du någon? .
Isåfall vem? - alla vet.
Vad har du på dig nu? Grå zipphood och mjukisbyxor
Är du oskuld? - nee
Någon gång haft sex med samma kön? - hah jo..
När hade du sex senast? - Förra veckan..
Vem hade du sex med senast? - Hooooooost.
Kollat porrfilm? - haha jeo
Haft gruppsex? - nä
Haft sex på öppen plats? - nja öppen med offentlig plats..?
Drömt sexdrömmar? - haha typ
Sugit av någon? - hha ja
Slickat någon? - hööh..
Ångrat att du haft sex med någon? - jo .. smått
Har/haft kk? - yes :)
Haft sex med någon annans flickvän/pojkvän? - haha ja, sorry sorry.
Tänkt på någon annan när du haft sex? - Haha joru..
Haft sex med någon kompis bror / syster? ja (: hahah .
Somnat under sex? - njae, fyllan ..
Haft sex när det är andra i rummet? - jao
Varit med någon som är lika gammal? - Hmm, ja -.-
Varit med någon som är över 18+ år? - jo
Varit med någon som är yngre än dig själv? - Nä
Gjort sönder något när du haft sex? - säkert ööh
Blivit påkommen under sex? - hah ja... vafan.


VEM
Är i rummet med dig? - Själv
Fick du senast sms av? - Alex
Tänker du på nu? - pojkar
Pratade du senast i telefon med? - V
Vem önskar du var med dig nu? - alla killar i världen
Vem är din favoritsläkting? - Richard


HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? - Ja.
hånglat på en bio? – ja?
hånglat i skolan? - haha ja
kört över hastighetsgränsen? -
dansat framför en spegel? - everyday
dumpat någon? - Jo
hoppat in i en bil med folk du just träffat? – jo
varit i slagsmål? - jeo
smugit ur ditt hus? - på fjortistiderna
haft känslor för någon som inte känt detsamma? - de har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela