- Izabel Izadora Filipsson .

Jag bevisar bara att jag kan få någon, vad får du?

Publicerad 2012-02-13 22:33:31 i Allmänt

HAR DU UNDER DE SENASTE TVÅ VECKORNA
Druckit alkohol? – jaaaaaa, förfan whooop whooop!
Saknat någon du inte borde sakna? – Ja.
Hört någon snacka skit? – Dagligen, I guess..
Skolkat från skolan? – haha, har ja nog. elleeeeeer?
Hjälpt någon som har kärleksproblem? – Ja. Every single day.
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? - Japp, de har ja! (;
Blivit irriterad på någon? - HAHA, no shit?!

DIG SJÄLV
Trivs du med ditt utseende? – Äsh, ibland.
Vad är din normala hårfärg? – Blond, efter åren blev det ljusbrunt.
Vart vill du helst bo? – Vet inte, vill ju inte komma förlång ifrån mina kära vänner... :(
Redo för barn? – Oja, MILF? åh, GOOOD no -.-
Redo för att flytta hemifrån? – Har redan gjort det.. sorry sorry
Använder du linser eller glasögon? – Inget, men borde ha.. fan, haha.

DU OCH KÄRLEKEN
Har du pojk/flickvän? – Nej.
Är han/hon äldre eller yngre än dig? – Har ingen.
Namn på din första största kärlek? – R
Saknar du din första största kärlek? – Haha nej, inte ett skeeeeet.
Om du har pojk/flickvän, hur länge har ni vart tillsammans? 0 ;*
Hur ofta träffas ni? – iiiiinte ett sket.
Hur ofta pratar ni med varandra i telefonen? – puss
Vem av er tog första steget till första kyssen? – jaaaaru! (; vem kan de ha vaaare.

PENGAR
Tjänar du egna pengar? – Lite halvt ;) haha
Hur mycket pengar går per månad åt kläder? – Beror helt på vafan.
Gillar du allt du köper? – Höhö, nä.
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? – Hoooru, bra mycket fan.
Sparar du till något? – Booob's
Har du pengar på ditt konto nu? – Jaapp, höö.
Hur mycket pengar går åt till alkohol i månaden? – 400 maybe.
Betalar du allt du behöver? – ja, det gör ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela