- Izabel Izadora Filipsson .

Publicerad 2012-02-09 23:44:28 i Allmänt

snälla baby kom tillbaks och bli åter min
jag saknar dig så mycket vad ska jag ta mig till
tiden den passerar men med dig står den still
jag ber dig om en chans
Jag vet vi haft de svårt saker som vi gått igenom
men ge mig en chans o sudda dessa problem
genom dessa år har jag lärt mig av mina misstag
vill ta tillbaks allt jag sagt o personen jag va
och idag vet jag att jag ska bli en förändrad kvinna
uppfylla dina behov så din dröm den blir sann
jag ska alltid finnas där som en hjälpande hand
vad du än behöver finns jag där som din kvinna
jag tror de är sant de dem säger kärleken är blind
o när du grät o jag torkade tåren från din kind
svär du va mitt allt du var min man
kunde se mig själv i framtiden med dig som min man.
jag ångrar mig så mycket snälla kom tillbaka
du och jag är dagarna jag saknar
o jag pallar inte med det att de sluta så här
älskar dig av hela mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela