- Izabel Izadora Filipsson .

♥ Dag 2

Publicerad 2012-02-02 15:05:27 i Allmänt

Okej, min första kärlek. Han hette Richard Fagerman, det var någon jag älskade av hela mitt hjärta. Han fick mitt hjärta att slå dubbla slag när jag var med honom. & ja, att vi gjorde slut.. var för att han gjorde slut med mig, på våran 1,5 års dag för en annan (: när han sagt att han älskade mig på samma dag, och vi .. ja också med varandra samma dag, hm. hah, ja förstår inte mig på pojkar! :) säger att dom älskar en, sen lämnar en.. efter det, har ja bara träffat honom när han är med HENNE, och då har vi bråkat och han har kallat mig dittan o dattan fan, hm. Sa ju det, han kallade sina EX massa skit när vi va tsm, då sa ja.. När vi gör slut? Vad fan ska du kalla mig då.. - " nää iza, dig älskar ja ju verkligen " HAHA, eller hur.. jaja, nu vet ja iaf vad killen går för :) jaja. Han va underbar när ja väl hade han som min, nu kan ja väl bara kalla honom idiot (:
28/11 - 2009 (vart tillsammans 03/12 - 2009) 

03/12 - 2009 - 03/06 - 2011 .. vart som ett fjasko, höhö aight

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela