- Izabel Izadora Filipsson .

♥ Dag 1

Publicerad 2012-02-01 20:54:26 i Allmänt

Okej. Jag heter Izabel Izadora Filipsson. MEEEN. Jag föddes som namnet " Izadora Izabella Toivonen" Jag är 16 år, blir 17. Jag har såkallade fyra syskon. Jim (död) Kim, Cindy & Fanny. Jag bor i fosterfamilj sen två år tillbaka, jag trivs som tur är! Min pappa dog när jag va 2 år gammal och jag har inte bott hos min mamma sen jag var ett, då tiden var svår. När mamma ville ha tillbaka mig, var det för sent. Bott hos min mormor i 14 år. Min mormor va frisk när jag flyttade därifrån, nu är hon ledsen varje gång jag kommer och gråter för att det är tomt utan mig, hon är jätte sjuk nu. Lider av allting ungefär.. Jag träffar inte mina syskon så ofta! Jag går på Philskolans gymnasium. Finns väl inte så mycket och säga.. 
- Jag är 171 cm lång. 
- Jag är brunhårig har mellan långt hår.
- Folk klagar på att ja är för smal, hm. I guess. Då är ja väl det också (;
- Jag har små fötter.. hm. aja.
- Jag haaaaatar folk som ljuger. 
- Jag har svårt att få känslor för någon.
- Jag hatar folk som dömmer en, om saker man gjort i livet.
- Jag är ganska smart.
- & jag älskar min mamma mest av allt.. även fast vi inte ses lika ofta längre!
- jaja, vet inte vad ja ska säga om mig. TJARÅ.
- JAG HADE en vän, jag trodde var min bästavän, vilket ja trodde fel. & insåg att det var sveriges största idiot som nånsin skådats på denna jord, tack! :)
Jag som 2 år.
Jag som 16 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela