- Izabel Izadora Filipsson .

you're my angel. / tvungen att skriva av mina känslor lite.....

Publicerad 2012-08-06 03:58:22 i Allmänt

aldrig trodde jag någonting sånt här skulle få vända upp och ner på min egna atmosfär.
fann aldrig kärleken hade slutat leta, tills en fågel viskade i mitt öra att du fanns där. 
mitt hjärta tickar som en klocka som går för fort. 
när du möter min blick finner inga ord.
du kommer alltid att va min baby. 
minns den där kyliga kvällen, när vi möttes första gången du och jag - du höll om mig hela natten och ja tänkte...
det är kärlek. det är såhär det ska vara. 
när jag hör ditt namn, så känner jag, att jag kommit hem, jag faller om igen, och ja vill stanna kvar.
varje gång jag blundar så är det dig jag ser, så låt oss stanna i en evighet, aldrig låter jag dig gå.
du höll om mig i kylan så jag slapp så där själv, och även fast det var kallt så kändes allting varmare, för när du såg in i mina ögon känndes allt så bra, den glädjen som jag kände är den jag alltid velat ha.
jag glömmer aldrig första gången som jag såg dig, när jag mötte din blick, det var som hjärtat togs ifrån mig, det är ett under att jag träffade just dig, det va världens bästa grej. 
du växte upp en sak inom mig som kallas kärlek, jag är kär i dig, bara du, aldrig förr han nån fått känna mig som du. 
jag älskar dig mitt hjärta, bara du, Alexander Öhman♥
 
 
skulle du lämna mig, mitt liv, mitt hjärta skulle gå i tusen bitar, jag skulle inte ha någon kvar, för du är den ända jag har. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela