- Izabel Izadora Filipsson .

torsdag

Publicerad 2012-04-26 17:12:06 i Allmänt

hej. idag vaknade jag upp bredvid Alex, vi låg o mös i sängen tills halv 11 idag. sen vare bara upp till vårdcentralen o va där i 2 timmar nästan. sen vart de hem, knapra piller. fått blåskatarr :/ o sen träffa jag Jennie där också, fast hon hade magkatarr :/ fyfan synd om oss haha. Nä ska bara äta tabletter i fem dagar. :| sen vart de hem igen, och sen kom yvette & hugo . sen så drog ja ner till mamma , sen pratade jag med en .
skönt att man snart blir friskförklarad iaf (: jaja , idag ska jag bara ta hand om mig själv och ligga i sängen mysa , ska kolla om Jonna och Johanna eller om nån av dem vill komma o se film med mig eller något. Skit väder ute :) jaja .
idag ska jag:
  • fixa naglarna .
  • färga håret kolsvart .
  • sola .
  • duscha o smörja in sig o må gött .
  • packa väskan , imorn drar jag till älsklingen .
  • bleka tänderna , rökning är inte bra .
  • INTE köpa cigg paket , ska försöka iaf .
  • hjälpa mamma .
ska försöka hinna idag iaf , fast de är så kort tid . menmen .
hatt gött mina stalkers (;
fuck, vill tatuera mig igen .
detta är bara nån av dom alla stjärnorna . vill göra fler .
ah, kanske inte syns så bra menmen .
stjärnan med bandroll ska tatueras över så lugn (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela