- Izabel Izadora Filipsson .

tjalol . - jag älskar dig alexander

Publicerad 2012-04-29 23:56:15 i Allmänt

heeeela helgen har spenderats med världens bästa pöjkvän dårå. fredag vart de en sväng till örebro o hämta fylltrattar, haha närå. :) sen vart de o mysa sig ner i sängen med alex runt 2 eller ngt . sen i går vart de dragrace sen åkte vi hem för det vart för drygt , sen så mös vi tills kl nio då Pontus hämtade oss sen drog vi till örebro . fyfan , ute o härja . jaja , va på mässan vart bråk ofc . såklart , men ändå . vem ställer nylackade bilar på mässan , haha ja inte fan hade jag gjort de iaf ;) sen kom vi hem seeeeent på natten va sten dö på vägen hem iaf .
sen slocknade ja direkt i sängen . åkte hem ganska tidigt ifrån alex idag , halv tre kanske . synd , saknar han fan jämt . vill inte sova själv ju , så jävla hemskt äre .

-

- asså ni kan inte fatta att han är världens goaste pojk , vi kan skratta tillsammans , vi gör allting . vi har så jävla kul tillsammans , haha . bara det att humorn är ju lite ... aa (; han är min pojkvän, men samtidigt äre som att han är min bästavän för vi går så bra ihop . aldrig bråkat , bara massa skratt . så jävla go . finns inget bättre . första killen man har haft som behandlat en bra , man får ha lite frihet ändå . men ändå hålla sig i skinnet , det tycker jag är bra . svartsjuka o sånt är överskattat , varför inte bara ha det bra . äre han o ja så äre så , och ja . varför ska ja ens oroa mig (; ? 2,5 månad har det varit vi nu ungefär . känner mer o mer för dig varje dag .
jag kommer seriöst aldrig sluta älska dig , för du kom in i mitt liv som ett skottslag , helt förvånad . trodde det aldrig skulle bli vi , hade inte ens en tanke på att de skulle bli såhär . som en av första gångerna vi träffades , vi drog in till örebro . jag va full . du körde mig tillbaka till hällefors , du sov kvar hos mig . och det gulligaste va... att du höll om mig hela natten , även fast du knappt visste vem jag va .. du var så underbar redan då . jag kan inte fatta att det blev såhär , men jag är så otroligt glad över att få ha dig i mitt liv iaf , även fast jag miste en vänskap med en person för att jag blev kär i dig . men så kan det bli ibland , kärleken tar över . även fast de aldrig var menat att bli så . men jag ser upp till dig alex . vi har gjort ganska mycket under en så kort tid , jag är mig själv med dig . hänt massa ... voltat med bilen - då du trodde jag aldrig mer skulle vilja träffa dig . men grejen var den att . du var speciell för mig , även fast vi åkte åt helvete så betydde du fortfarande lika mycket för mig , du fanns där för mig . ibland kan ja va ledsen när jag är med dig , men jag visar ett leende iaf . det bevisar bara hur stark jag kan vara utan att jag visar det . för jag blir ledsen när jag vet att jag ska åka ifrån dig , eller du ifrån mig . - varje gång , känns som att det är sista gången vi ska träffas även fast ja vet att det inte är så . varje gång du lämnar dörren till mig rum , kan inte hindra det men tårarna kommer direkt . det är som att jag vill springa efter dig och förklara hur mycket du betyder för mig , hur mycket jag egentligen älskar dig , visst . jag kanske inte visar det något bra , men fan . jag försöker iaf , du är så speciell för mig . du är som pricken över i;et , det lilla speciella i mitt liv . ingen , ingen kommer nånsin att ta din plats i mitt hjärta . den platsen är till dig . jag har väntat o väntat för att få ett sånt här förhållande .. men vart har du varit i alla år . du kommer nu liksom , fast jag är glad över att jag träffat just dig . nu när jag tänker efter , så skulle jag nog inte klara mig ett liv utan dig . bara det att jag är inte den jag var innan jag träffade dig längre . även fast jag skulle vilja bli det igen , men saker förändras . jag var rädd att öppna mig igen , sen kom du . jag visste inte vad ja skulle göra , jag tvekade . känns som jag funnits där för dig även när vi inte kände varandra , jag ställde upp för dig när du hade det krångligt med ditt ex . ( ni var tillsammans då ) jag ställde upp för dig , du var ledsen över henne . men sen kom det en dag , vi bestämmde oss för att träffas , även fast det kanske inte var en sån bra ide , men jag fastnade för dig , redan då . även fast ja visste att det var inte mig du ville ha . inte då . men sen insåg jag , att du började skriva mer ... ha kontakt med mig mer , sen hämtade du mig en gång i örebro , då jag kanske inte var som jag skulle , lite rund om fötterna kanske . jag skrev till dig då , även fast jag var ganska så full . att du skulle hämta mig , och det gjorde du . jag sov hos dig en natt , dagen efter frågade jag fall du ville med hem till mig . den kvällen du och jag var hemma hos mig . aldrig varit så nervös som då , att pussa dig , jag tänkte ska jag eller ska ja inte . men jag gjorde det . och det var nog det bästa som hänt mig . att du kom in i mitt liv . trodde du skulle skita totalt i mig när du åkte hem , nej utan jag fick en puss när du skulle gå . och sen skrev du till mig direkt . jag älskar dig Nils Alexander Öhman ♥
utan dig är jag inget , du är den som mig att känna vinden , skulle inte klara mig utan dig . mitt liv är uppbyggt över den kärleken du ger mig . du ger mig luft , du får mig andas , du är den som får mig att jorden stanna . jag har känt gjädje , jag har känt tårar , men det jag känner nu , är något jag provar , för första gången, och jag vet att det är bra . för det är en stark känsla , som alltid kommer stanna kvar . du ger mig hopp , du får mig att må bra . jag har kännt denna känsla förr , men inte som idag , du är speciell , inte som alla andra , för du tog bort depressionen och hindrade mig ifrån att falla , jag skulle göra vad som helst för dig .

kom ihåg att jag älskar dig så himla mycket .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela