- Izabel Izadora Filipsson .

tidsfördriv

Publicerad 2012-04-23 23:29:40 i Allmänt

Tänker du att/på:
Allt löser sig med tiden?: hm, nä.
Någon speciell just nu?: ja :)
Isåfall , vem?: jadu..
Ett liv efter döden?: ja :)
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift?: försent (; hahah
Tiden läker alla sår?: nej, verkligen inte...
Pengar är lycka?: nej.
Utseendet är allt?: nnej, men utsidan ger ju insidan en chans nästan. men de är ju ett plus iaf.

Vad:
Är din favoritsport?: motorsport!
Är din favoritmat?: böööörgare
Har du för jeansstorlek?:  27/34
Har du för tröjstorlek?: s
Har du för skostorlek? .37!
Är ditt livsmotto?: life will kill you  ;)
Har du för betyg?: döööliga
Gör du just nu?: ligger i min säng, ska snart sova :)
Gjorde du igår?: va med underbaraste..
Har du för underkläder på dig just nu?: trosor bara
Ligger till vänster om dig?: tvn.


Utseende:
Längd?: 170
Vikt?: 63 kg.
Hårfärg?: svart.
Hårlängd?: tuttera typ
Klädstil?: de jag trivs i.
Har du höfter?: har väl alla? ;s ;)
Små fötter?: njaa
Piercing?: läppen, naveln, tunga.
Tatuering?: magen. stjärnor.
Ögonfärg?: grönbruna.

Senaste:
Personen du kysste?: världens sötaste alex.
Personen du kramade?: samma här :)
Personen du tänkte på?: samma här :)
Personen som sov i din säng?: samma här :)
Personen du hade sex med?: samma här :)
Personen du skrev med på msn?: inte fan vet ja, är inte där inne..
Personen du var med?: jonna johanna.
Djuret du köpte?: anton!!!!!!! vovviis.
Maten du åt?: macka..
Fyllan? fredags
Gången du spydde?: bra längesen, tror ja..

Har:
Du suttit i fängelse?: haha nä
Du åkt ambulans?: ja..
Du kysst någon den senaste månaden?: a :)
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: ja. (;
Du svimmat?: ja
Druckit alkohol?: Yes
Delat säng med någon av de motsatta könet?: Ja :)
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: ja
Delat säng med någon av samma kön?: ja :)
Fått IG i betyg?: Ja
Fått MVG i betyg?: ja.
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: hah aaaaa...
Blivit polisanmäld?: yes.
Nakenbilder på dig själv på datorn?: ;)
Du sjungt i duschen?: typ alltid :)
Stått på en scen och uppträtt?: Ja
Spelat in en film?: naj..

bääääbis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela