- Izabel Izadora Filipsson .

Se på livet genom framrutan, inte genom backspegeln.

Publicerad 2012-04-04 23:28:59 i Allmänt

egentligen vilka patetiska vänner man har haft haha. satt o snacka med x, o ja sa bara fan... inte fan ska vi dansa efter hennes pipa inte. hon som kastar om kring sig vänner så hon får dock skylla sig själv. är man som en treåring i huvudet så får man vara det också. synd bara att folk inte kan ta och växa upp någon jävla gång. haha tur att man fattade vad man gav sig in på. tur att den tiden är förbi. ;)
ah, du en sak till...
Snackar du skit om mig?
- ta en nummerlapp, ställ dig i kön med dom andra och vänta tills jag börjar bry mig..
Min personlighet är vem jag är, och min attityd beror på vem du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela