- Izabel Izadora Filipsson .

måndag

Publicerad 2012-04-02 22:24:43 i Allmänt

hellu babe's, idag har ja varit i skolan en stund. sen gick jag till mamma, cindy var där. så ja tyckte lite synd om min mamma efter som hon är sjuk och orkar ingenting, så ja började städa hennes lägenhet, började diska hennes berg till disk och tog bort all hunhår så det vart snyggt och fräsht igen! sen åkte jag hem satte på mig mjukis kläder åkte ner till gunnarsson i fart o träffade henne, sen kom jonna. gick vi ner o köpte dipp o sånt! sen vart de mys framför tvn, för johanna stackarn har jätte ont så var lite synd om henne så vi gick hem till henne igen efter att ha varit ute en stund. men ja, nu ska ja väl ta o kolla efter lite kläder på internet o se fall ja hittar något.
trött på kärlek, vill inte ha det såhär :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela