- Izabel Izadora Filipsson .

bruden, läägggggg ner

Publicerad 2012-04-24 22:37:56 i Allmänt

nu får det fan vara nog, bruden.
han fick välja?! och han valde fan mig. du behöver fan inte gå runt snacka massa jävla skit, jag vet själv hur det känns att ens pojkvän hittar en annan. men vafan, life goes on . skärp dig , kom över det nån jävla gång . jag fick han , och inte nog med det behöver du inte hettsa upp dig varje gång jag lägger upp nånting på bloggen och kommentera massa skit , du kommer aldrig få han ändå . jag sa, han ska jag ha.. oavsätt om det skulle ta år, jag skulle ha honom, även fast ni va tillsammans . det var nått speciellt med honom , han och ja träffades och ja ångrar inte en sekund . sorry to say that , men gå vidare . det kanske gör ont , men visst . hata mig , vad tjänar du på det . du är en liten brud jävel som går runt o snackar skit o tror du kan göra vad du vill . stalkar mig hela tiden . jag är kär i honom & det är han och ja nu , försök förstöra . du är hans ex . vafan . men men , jag är kär och jag älskar han , ska du hacka på mig i flera år nu eller . haha . så patetisk att ringa mig mitt i nätterna och tjuta och säger att du vill ha tillbaka han , säger att han vill ha dig fast han är bara med mig för att glömma dig , hah . aa, eller . verkar inte som det , med all kärlek ja får (; menmen , han är min nu , och kommer förbli så också . försök bara , du kommer ändå förlora . just saying (;
seriöst, please tell me more . vad ja inte vet , haha .
jag kan va elak , jag kan va dum . oseriös , omogen , leker .
meeeeeen , jag skulle aldrig såra honom .

älskar dig mer än va nalle puh älskar honung! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela