- Izabel Izadora Filipsson .

so hard to find .

Publicerad 2011-09-06 22:58:17 i Allmänt

heh, okej.. ja måste erkänna.
jag är så där onödigt kär.. asså, hah ja vet.
sjukt, men sådär onödigt :( så ja bara vill hoppa på Richard med världens bamsekram.
ahaha, och bara pussa på honom, för ja saknar sönder honom.
men som tur är så ses vi ju till veckan (a) så sjukt underbar. fyfan :') love it. hah

- sen ville jag bara säga att ja saknar Violeta och allt som vi gjort under hela sommarn.
får fan tårar i ögonen när ja tänker på det. fyfan :( ♥


nej nu ska ja lägga mig i sängen och drömma mig bort
& ja. Richard i mitt hjärta. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela