- Izabel Izadora Filipsson .

seriously, stop smoking!

Publicerad 2011-09-20 17:24:30 i Allmänt

ja orkaaar inte, ja ställde nyss mig en fråga..
när folk kommer och säger saker till mig som folk lovat att dom inte ska göra.
ja ställde mig själv en fråga - är det meningen att man ska bli besviken eller?
när dem looooovar och svär på allt att sluta.
men inte fan gör dem de, det hugger i hjärtat när man får veta något sånt.
man blir så jävla besviken på dem & på sig själv. & man tror på sig själv att det bara är att kasta det och sen aldrig mer ta det.. visst det kanske inte är så lätt. men vafan, för min skull ja orkar inte :(
annars kommer kickerbitchen framm o då blir ja fittigt sur.
hehe, ja orkar bara inte med massa jävla skit om att folk strir att man äntligen fått folk att sluta.
sen kommer folk och strir om att dom inte har det..
antingen äre dom som vill förstöra och hitta på, eller så äre personen man försökt fått att sluta ljuger en rakt upp i ansiktet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela