- Izabel Izadora Filipsson .

okej.

Publicerad 2011-09-07 18:29:24 i Allmänt

nu är allt fixat inför i helgen, skönt och bara få denna helg överstökad, sen får man ju må som man förtjänar! ;) hah. nej men de ska nog bli roligt, iza fixar så de blir skoj. för asså, de är ja som är festen ju ;) haha den ni.
- OKEJ nu ville jag bara säga att ja haaaaaaatar folk som snackar.
om mig, snackar skit.. allvarligt, ja skulle kunna döda någon när ja hör att dom snackar skit.
ja lackar sönder. seriöst, blir galen.
varsegod, kom framm till mig och ta det om du nu är så stor i käften men liten på jorden.
nej.. men oj, vågar du inte? .. shit, tänkte väl de..
nej, jag saknar dig..
Richard ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela