- Izabel Izadora Filipsson .

min helg.

Publicerad 2011-09-05 16:52:49 i Allmänt

Okej.
fredags slutade ja skolan, åkte till örebro.
mötte upp min Richard & Andreas Biller.
Sen mötte ja upp Violeta & Elise på stan.
Sen tog ja o johanna tåget till motala. :)
Lördags - motala, gjorde inte ett skiiiiiiit .
Söndags - Åkte med tåget till örebro, mötte upp Violeta & Jennifer på stan.
Efter ett tag smsar Richard o frågar vart ja va.
så ja mötte upp han, Sara & någon Billy.
Va med Richard tills bussen hem gick, sen så har ja bara degat framför datorn.
& idag vare skola, o så klart ska man ju få så jävla ont som vanligt.. trött ja blir. :( seriöst
orkar inte med det asså. fan åh..
blir galen snart ffs!
nu ska ja sätta på en film o tare lugnt, sen ville ja bara säga..
Att jag saknar dig Richard ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela