- Izabel Izadora Filipsson .

Måndag .

Publicerad 2011-09-12 17:39:10 i Allmänt

Började dagen med typ bild, musik so & språk idag .
och på språken , slog ja ner huvudet i bordet o tväääääärsomnade .
så fucking tråkigt vare haha .
men men , skönt att få prata ut med min jennie i skolan idag iaf :/ .
haha , o alla sexor på skolan frågar mig ba " vare roligt i hoppborgen i lördags eller , du va inte så nykter va "
hahaha omg, fett söta . hahahaha :')
minns att alla glodde på mig när ja låg o kravlade på marken hahaha .
nej , nu ska ja lägga mig i sängen till en film .
och sen ska ja tväääääääär slocka .
för ja är grymt trött .
och ja , rest in peace navel piercing .
slog i den . o ja , den hänger ...






sööööööt, osminkad . haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela