- Izabel Izadora Filipsson .

JOHANNA TAR ÖVER BLOGGEN EN VECKA! IZA ÄR UTAN INTERNET.

Publicerad 2011-09-22 19:22:42 i Allmänt

TJAAAA
Iza´s vän Johanna här.
Iza har inget internet just nu så hon bloggar när hon kan, så ni vet det.
Så länge kan väll jag skriva lite om världens finaste Iza.
Jag och Iza lärde känna varandra först på Hällefors marken förra året. Innan hade vi bara pratat lite smått i skolan.
När iza fick reda på att jag skulle vara med på hennes fest tänkte hon "NEJ INTE HON!!" haha.
Och jag tror inte att det förändrades under kvällen heller eftersom jag var lite som jag var då.
Efter det började vi prata med och mer och lärde känna varandra.
Jag ångrar det verkligen inte, för Iza är en av dom bästa människorna som finns med ett supert stort hjärta.
Jag älskar henne verkligen, alla skulle behöva en vän som hon.
Vi skrattar alltid tillsammans, även när jag är sur så får hon mig på bra humör.
Som förra veckan tillexempel när jag var sur i skolan, hon var den ända som fick mig att skratta då.
Man kan inte vara på dåligt humör när man är med henne.
Och nu tänker väll ni "Många skriver så här om sina vänner för att vara snälla" men det jag skriver är faktist sant.
Iza är en så sjukt underbar person med super fin personlighet.
Jag kommer alltid finnas för henne, aldrig vill jag förlora henne.
Hon betyder för mycket för mig för att jag ska kunna lämna henne. Jag vill aldrig lämna henne!
Jag hoppas hon förstår vilken fin människa hon är.
Iza, jag älskar dig nu och för alltid, aldrig lämnar jag dig älskling! ♥
Jag vet att Iza har blivit sviken av många, och jag vill aldrig någonsin vara en av dom människorna som gör henne illa.

Iza smsade mig precis och sa att hon inte kommer att ha internet på en vecka ungefär, så ni kommer höra mer från mig den här veckan. Jag ska hjälpa Iza att hålla bloggen uppdaterad tills hon själv kan göra det.
Och eftersom jag träffar Iza varje dag så kommer det att dyka upp nya bilder här på hennes blogg också.
Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska hoppa in i duschen sen kommer det främmande, haha.
Förtsätt kika in i bloggen, så kommer det nya inlägg, pusssss♥
jjohannaagranath.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela