- Izabel Izadora Filipsson .

jag har världens bästa pojke .

Publicerad 2011-09-12 17:01:34 i Allmänt

jag saknar oss varje timme, varje minut, varje sekund . jag saknar oss !
jag känner mig trygg när du ligger bredvid mig och ja hör dina djupa andetag .
blir glad när jag ser dig sova , blir glad att se att ja har dig bredvid mig .
minns första pussen , hahah .
du hade tydligen "raggat på mig hela dagen"
och så satt vi på några stänger & ja kollade dig i ögonen och pussade på dig ;$ haha sött .
ville bara säga att du är bäst Richard, jag tror på oss .
tack för att du är du .
haha, gillar att retas med dig och dra mina händer i ditt hår . haha :)
för ja vet att du hatar det . hah .
kärlek till dig älskling .
om jag kunde förklara dig med ord , skulle du vara bättre fast tjugo gånger så stort .
för det är bara bara du .
jag ska kämpa för att aldrig bli lämnad .
om du tittar upp i himmelen ser du ditt namn inristat där, och det betyder att du är hela min värld .
du är den som hindrar allt i min väg .
får jag välja nått ja verkligen behöver då är det du ända till livet är över .
det är bara du i mina tankar .
och när du pussar mig stannar mitt hjärta .
om du känner någon gång att du verkligen är ensam, så läs detta och sätt dig och vänta .
jag lovar . jag längtar efter dig, och ja. som sagt, ja ska kämpa för att aldrig bli lämnad .
du är den kärlek som är svår att få tag i .
du är alla tjejers drömm , du är bara så .
jag ser upp till dig .
och kommer alltid att vara så ..
Richard Johansson, idag, imorn o så kommer det bli . ♥
jag ska kämpa för det här .


hihi, min sötnos .


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela