- Izabel Izadora Filipsson .

idag har ja varit på PMS humör .

Publicerad 2011-09-13 18:27:05 i Allmänt

okej , vi gick till tågskiten i örebro med johanna o violeta .
efter ett tag började dom skrika för att det ekade ..
och ja bad dem sluta -.-
inte fan gjorde dem det .
satt där o fick höra på deras kacklande i fan över en timme .
till slut reste jag mig och gick , och dom ba fan vi slutar .
o det första dom gör är att skrika till en gång !
och dåååå jävla tände jag till .
ja kastade ner min väska o skrek åt dem att hålla käften och att dom fattade inte ett piss .
hahaha, vräkte ut mig ganska mkt ..
och såklart! kastade allt åt helvete så min parfym gick sönder .
och telefonen var ju såklart stöttålig . :)
meeeeenmen, då fick dom se en riktigt jävla pisst iza .
men vafan, fattar dom inte att man ber dem hålla käften .
är man tvungen o bli så satans arg eller? a, tror fan det :(

våra halsband " love "
och ja, jag älskar dig iaf .
ääääven fast du aldrig kan hålla käften . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela