- Izabel Izadora Filipsson .

Helgen.

Publicerad 2011-09-11 10:37:00 i Allmänt

Hm, började med skola osv osv..

drog hem till saxhyttefallet o käkade.
drog upp till hällefors och korkade upp (y'
vart fest hos mig, massa folk. fan.
stockholmare till och med (vafan) ..
jaja, kvällen börjades 5 och slutade runt 10 för min del. eheh...
pinsamt värre, men ja.. så kan de gå! :)
richard hann vara hos mig i typ en halvtimme eller nått innan ja tvingade han att dra hem till mig och sova ;$


lördagen : vaknade upp bredvid min babe, söt han är när han sover .
vaknade sex på morgonen på lördagen, trodde ja skulle spy .
mådde så satans dåligt hela dagen . ussssch ..
sen vare nån jävla alkis som låg i en buske utanför mammas lägenhet, tjock som fan o visade halva röven .
han låg där o ropade på hjälp .
tror mamma ringde ambulans, för vi hade omöjligt kunna hjälpt honom .
ja, vafan .. han får ta o skylla sig själv, vafan asså . man kan ju dricka måttligt , ehehe ska ja säga ...
nog snackat om det ..
vi började dricka lite igen på lördagen, var fortfarande bakis när ja började så vart lite kalas där :)
och sen så vart ja o violeta lite dumma i huvudet så vi tänkte vi lever bara en gång .
så vi tog satts och hoppade in i "hoppborgen" draken?! hahahaha, o vakterna efter oss .
vi gjorde det om och om igen, hahahaha . fett kul .
jaja, :) nog snackat om det .
richard drog hem typ vid sex någongång.
saknar han redan .
hade 12 missade samtal ifrån glenn när ja vaknade , haha lovade ju honom att komma ut igår natt..
men ja somnade, tur de :) hade väl frysit ihjäl asså . shit, sviiiiin kallt .
jaajaaaaaaa. :)

nu äre söndag o vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela