- Izabel Izadora Filipsson .

hehe, lite mer ni kanske inte visste om mig.

Publicerad 2011-09-15 22:59:27 i Allmänt

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? – Izabel Izadora Filipsson Toivonen

2. Exakt ålder? - 16 år. född 95
3. Vart bor du? - Håla. i mil ifrån hlfs, och 7 mil ifrån öre. 
4. Bor tillsammans med? - Kristin och tomas. 
5. Husdjur? - Två hundar här, och min lilla anton hos mormor.... 
6. Färg på ditt hus? – vette fan, grönt? hah.
7. När är du född? - 26 augusti 1995
8. Klass? - 9c, gått om ett år. för mitt eget bästa!
9. Vilket år tar du studenten? - 4 år..
10. Något jobb? - Nej, men ska försöka skaffa ett need money!
11. När ska du sova ikväll? - Snart antagligen.
13. Duschat idag? - Jupp
14. Kramat någon idag? – ja
15. Pussat någon idag? - hah ja.
16. Vad har du ätit? - spagettiiii 
17. Dagens klädsel? - Linne & jeans. 
19. Dagens sötnos? - mig själv ;)
20. Dagens roligaste? – Ingenting!!
21. Har du många vänner? – ja :)
22. Hur många har du kysst? - Haha oj, mååååånga :o
23. Vem kramade du senast? - johanna i think. 
24. Hur många vill du ha sex med? - ehm inga fler… :( fyfan.. 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - en.
27. Har du pojk-/flickvän? - hiih
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mor. 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Richard : alright

FAVORIT:
31. Film? -
Asså ingen anning gillar serier mer. 
32. Låt? – Typ massa, R&B och hiphop gillar jag mest.
33. Mat? – vettefan.
34. Dryck? - Cola lätt eller nej. sprit!
37. Stad? – Gbg, inget direkt fan av sthlm :o
38. Land? – USA
39. Ämne i skolan? - matte!
40. År? - ??

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Ingen värd och tänka på. 
42. Personen du kysste? - rrrrrrr
43. Gången du spydde? - fredags... heh. fyfan.
44. Gången du grät? fredags.
45. Pizzan du åt? - Kycklingtallrik always, pizza är inge gott. 
46. Gången du var i göteborg? - halvår sen
47. Gången du var i stockholm? - Något år sedan.
48. Gången du var full? - Marken vare väll, fredag o lördagen.. hihi
49. Gången du var hög? – bajs..
50. Personen som såg dig gråta? - Jennie.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? – svart.

52. Hund eller katt? – Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa sen mysa :)
54. Tv-spel eller datorspel? – dataspel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - INGET fett ute..
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli lätt 
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel.
60. Svart hår eller blont? - Svart.
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad <3
63. Göteborg eller stockholm? – gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger.
65. Coca cola eller fanta? - Cola.
66. Pizza eller kebab? – kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas? - Båda, såklart.
69. Leva eller dö? - Leva.

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Vänner, ja dom människor som alltid ställer upp no matter what. 
71. Personer du hatar? – Hata och hata, hata alla som trycker ner andra och tror sig vara så mycket bättre men i själva verket bara är äcklig fega, sånna människor hatar jag, och som fjäskar sönder blääää.  
72. Personer du har haft sex med? - Det är min sak. men alla vet väl redan, visst fine. :) jag har varit ung och dum. men ja, man gör sina misstag. how ever.. 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - ojoj ingen anning. 7-8 st? 
74. Glassar du ätit på en dag? - vet ejjj
75. Gånger du gråtit på ett dyng? – flera.. när fargerman gjorde slut, grät ifrån morgon till kväll i tre veckors tid.
76. Gånger du haft minnesluckor? – 3
77. Piercingar har du? - läpp, navel, tunga osv.  
78. Personer du saknar just nu? - Jag saknar glenn, jag saknar johanna, jag saknar richard j, jag saknar emma isosalo, jag saknar många. 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1 gång... aldrig mer. 1,5 år av falskhet. hur fan kunde du..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? –
Om ja ska vara ärlig.
81. Ska du träffa imorgon? - jaaa, folk antar ja.
82. Sjöng du senast för? - Sjunger aldrig inför andra, men jag kan sjunga. 
83. Hade du senast en konversation med? – yvette o jennie :)
84. Spelade du tv-spel med senast? – A.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - no one.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Andreas ors :) haha

87. Förtjänar att dö? - ingen va ja vet. 
89. Vill du sova brevid inatt? - mig själv. nej, min lilla vovve anton. fan vad ja saknar dig :/ tår i ögat asså.

VAD:
90. Gör dig glad? -
När saker går bra, skolan går bra, träffa nytt folk, vänner & killar ibland. 
91. Gör dig ledsen? - Min familj. 
92. Vad vill du helst göra nu? - sova
93. Önskar du att du slapp göra? - just nu plugga.
94. Vill du ha nu? - En bra relation till min familj. 
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - love.
96. Längtar du till? - inget speciellt.
97. Tycker du om dina betyg? - Duger, inte fått några än. 
98. Ångrar du i ditt liv? - ja, fast gjort är gjort så orkar inte tänka på allt ja gjort. 
99. Är det bästa som har hänt dig? Trots allt, LIVET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela