- Izabel Izadora Filipsson .

godmorgon.

Publicerad 2011-09-18 11:54:07 i Allmänt

godmorgon bitche's!
igår fick ja skjuts av linus in till nora.
eller ja först hällefors och hämta nyckeln hos mamma.
sen drog vi till nora, först hem till han..
sen mötte jag upp ****** och skulle hämta en sak.
sen drog ja hem till Biller, och där var Jennie.
Efter en stund nån timme kom Richard Johansson.
Dom var inte alls sociala mellan mig och jennie.
sen vart de lite tjafs emellan mig och R .
men vi satt själva på trappen och pratade så de löste sig hoppas ja .
fick skjuts hem klockan 5 eller nått sånt. av linus.
- nej nu ska ja sätta på mig byxor och gå ut och ta mig en morgon cigg.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela