- Izabel Izadora Filipsson .

Fredag.

Publicerad 2011-09-17 01:41:42 i Allmänt

Skolan gick as fort idag.
efter skolan drog jag, jennie & johanna till farmor. haha!
ja ba maaaaaaaat, och han bakom mig på bussen ba..
" fan va gott...." hahaha, jävel va ja skratta.
och så träffade vi på yvette hemma hos farmor.
och vi satt med henne en stund.
sen drog jennie och yvette, yvette skulle jobba o jennie skulle hem.
hm.. sen drog ja o johanna hem.
sen efter 40 min tog vi bussen tillbaka till hällefors.
upp till farmor och käkade, innan ja gick innan för dörren sa ja till johanna.." ja orkar inte mer mat..."
första farmor säger är ba - SKA NI HA MAT??
ja ba faaaan.. hahaha! jaja :)
vi drog till emil hjalmarsson o ja blev tatuerad.
lägger ut bild när ja känner fört... usch. hah.
sen efter det vi var klara halv nio kanske.
och det var ju tanya som tatuerade mig! och linus wickholm osv var där. dom härjade som vanligt, hhaha. ja, när ja äntligen var klar så var ja överlycklig, aldrig varit med om sån smärta fan. ha uuusch. precis på "revbenet" fyfan fundera på att hänga mig ett tag där, aja. sen efter det gick vi ut och mötte Jennie Norrman & Andreas Biller, mötte dom lite snabbt vid lillica, vi pratade osådär. sen träffade vi på Hanna Zander & Simon Sander vid ica. Sen drog Jennie o biller, så gick ja o johanna några meter sen skulle hon hem. hon hade fått nått jävla astma anfall hah. jävlar! ja, när hon drog, drog jag till Mr. X & väntade på att han skulle duscha klart!
sen tittade vi på film och pratade lite osådär. & helt fucking så somnar ja .. hahah fett pinsamt . han ba, iza? izaaaaa? IZAAAAAAAAAA! ahhaha. aaaaaaw! nej men de va roligt :) Tomas hämtade mig.
första ja gjorde när ja kom hem var att slänga av mig kläderna, hoppa ner i badkaret. tvätta håret och raka sig osv. kändes så gött!
nej, nu ska ja sova. sååååå vi hörs imorn.
ahahaha, gammal bild.
liten iza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela