- Izabel Izadora Filipsson .

frågor folk ställt mig!

Publicerad 2011-09-18 13:12:30 i Allmänt

när blev du av med oskulden? - när jag va tolv .
vem var den första killen du var? - omg , jag skäms.. jag gick i sexan ;$ jaahahah . tydligen va man snygg redan då ;)
vad har du för BH storlek? - 75c
vad andvänder du för BH? - push up, och balconette!
vad heter din största kärlek? - justin bieber ofc! hhaha .
är du kär? - i think so .
när började du blogga? - hm, februari 09 .
vad har du för beroende? - Cigg & Cola.. :( haha.
vad röker du för ciggaretter? - marlboro gold orginal .
hur många har du haft sex med? - om ja säger sååhär.. ni får gissa emellan 10 - 50 .
vem strula du med senast? - haha, riiichard .
saknar du inte richard fagerman? - jo visst, klart ja saknar honom, varför skulle jag inte. jag saknar inte att vara tillsammans med honom, men ja saknar att umgås med honom. för det var min första riktiga kärlek. my first love broke my heart for the first time!
vilka bloggar läser du? - onlyemmaij.myshowroom.se / http://excenziaa.devote.se/ osv.
hur träffades du och Richard Johansson? - hm, nora marken.. hehehe, biller sa typ ba " richard raggar på dig " ja ba, aaa sure. haahaha, tyckte richard va fett snygg. och sen va jennie en brevbärare emellan mig och richard .
hahaha, han sa typ att ja var fin och massa , sen sa ja att när han ler så ler jag , och då gick han runt o log mot mig hela kvällen! haha ;) sen så trodde BILLER jennies kille att richard o jennie raggade på varandra, och ja va tvungen o hjälpa deras förhållande, och bara för att han skulle inse att de inte var så, så slängde ja mig framför richard och kysste honom för att dom skulle fatta att dom inte raggade på varandra! ahahaha ;)
Vilka killar har du haft riktiga känslor för? - Richard Fagerman, Alejandro Carlsson, Richard Johansson & Glenn Wennberg.
Vilken sexställning gillar du mest? - haha doggy ofc ;$ och ja, riden funkar den med ;) missionären är bara fucking tråkig.. hehe .
Vad lyssnar du på för musik ? Allt ifrån R'nB . till inflames , takida , dead by april osv .
vad är din naturliga hårfärg? - ja, blond... men vart brunhårig efter åren.
hur gammal är du? 16. född 95!
analsex? ajaj.
vad är du mest nöjd med din kropp? - mina läppar, ögon & ja.. lite magen faktist ;$ haha.. till skillnad mot hur den såg ut förut! ja, har insätt att träning är ganska bra ändå.
har du tatueringar? ja.. haha om ja ska räka dom ja har på magen så har ja.. 7 st!
vad har du för piercingar? - jag har meduza! tungan, naveln osv.
har du blivit påkommen med sex någon gång? HAHA om ja har .. mammma, hennes reaktion " oj.." hahahaha.
hur många har du sugit av? inte vet jag?? ..
vart får killar komma någon stans på din kropp? haha, ja vart dem vill ;)
hur många barn vill du ha? 2! jämnåriga.
hört att du gått om ett år, vad ska du gå för linje, eller ja, vad ska du bli? transport eller fordon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela