- Izabel Izadora Filipsson .

FML!

Publicerad 2011-09-13 07:34:55 i Allmänt

okej nu äre så att de bara öser ner regn, och ja har glömt mitt paraply i skolan .
och ja bara inte sååååååååå vill gå utanför dörren .
men ja måste . fuck my life . :( seriössst .
de ÖÖÖÖÖÖÖÖSER ner .
och inte fan hittar ja någon tröja med luva heller .
nejnej , de går inte ..
asså vafan äre här!
aja, bussen går om typ en halvtimme så får hoppas på det bästa, men måste gå om en kvart . :(

ville bara säga att ja älskar dig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela