- Izabel Izadora Filipsson .

Dagens låt. / idiot hlfs, ingen pratar skit om mina vänner.

Publicerad 2011-09-17 14:03:14 i Allmänt

__________
det finns många idioter i hällefors! så är det bara :)
blir så trött på varenda jävel.
och ja, mitt lilla gäng är så jätte jätte omtyckta av varandra.
nej men snälla, kom med något bättre.
Du kanske ska ta och förklara dig så jävla hårt!
Du kan förklara för mig, veronica, hanna, jennie, johanna osv!
VAD fan vi har gjort dig. du ska berätta varför vi inte är omtyckta,
varför veronica är mest slampa för hon tydligen legat med mest? Haha.
du kan förklara varje ryckte du har hört om veronica.
OCH försöka bevisa om dem är sanna.
du kan berätta vart du hört rycktena ifrån!
vem som sagt vad.
vad du hört, och allt..
eller om slampa är ordet du bara tycker om henne, bara för du är så fucking avundsjuk tydligen.
hade absolut ingenting emot dig innan DU & NI började hacka på VERONICA.
det gör mig galen att ni ska behöva hålla på som ni gör.
Visst, Veronica är tillsammans med Richard nu, han valde.
och han valde henne, låt det få vara så då? OKEJ .
om ni nu hakar upp er på ett dom två är tillsammans nu håll för fan era jävla kommentarer för er själva.
blir ju galen.
iiiiiiingen, innnnnngen kallar mina kompisar för slampa eller något annat.
vill ni gå på dom, då får ni gå på mig först! :)
eller hur Anna Berg, kom framm till mig och förklara nu :)_
ja vill höra allt. :)

Kommentarer

Postat av: Andreea

Publicerad 2011-09-22 20:13:57

Aee, ge dig nu, Iza. Vi har redan pratat om det här. Släpp det du också, ingen har snackat om dem två på ett tag, så släpp det själv istället! :)



Sist kom nån Emelie??? Och Veronica och frågade om vi ville slåss. Sen när fan är vi de som slåss? :))

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-22 20:18:27

Men snälla izaBEBIZZZ.

nu får fdu väl ge dig. jag vet inte om jag ska bli arg, eller skratta dig rakt upp i anisktet. vad får du allt i från? vad har jag ens gjort DIG?? och det jag hakade upp mig mest på. vart i helt jävla helvete kommer Hanna Jennie och Johanna in i bilden? har jag någonsin nämt dom? nej izabibiz det har jag inte. jag har absolut ingenting emot hanna och jennie, det har jag inte heller sagt och dom har inte heller gjort mig något. Jag har medhållt när veronica blivit kallad slampa, ja det har jag!

när jag träffade veronica och hennes coola kompis här om dagen, sa jag Precis vad jag tyckte. jag skrattade lite åt dom också, men det skulle jag tydligen gå bort och göra..

Tycker det är lite synd att du ska hänga ut just MIG när jag inte gjort DIG något, egentligen har jag inte gjort NÅGON något. så förstår verkligen inte varför du lackar ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela