- Izabel Izadora Filipsson .

att ett sms kan göra så mkt.

Publicerad 2011-09-26 00:12:34 i Allmänt

att ett liteeeeet sms kan göra så mycket, att man till och med får hjärtat att slå i 100.
och en klump i magen. det söööög. :( dem tre orden du skrev till mig får mig att må dåligt.
när vi varit "kompisar" osv så länge, att vi varit med varandra ett ex antal gånger.
bättre vän fick man leta efter, du var kille & jag tjej.
- men nånting hände, som inte fick hända.
.. men hallåååååå? vi skulle ju vara bästa vänner för alltid. det var ju så vi sa...
men att.. du fick känslor, det var något jag inte var berädd på.
och orden "jag älskar dig" det är starka ord.
och ja fick en klump i magen.
som ett jävla wake up call...
ja har insätt det ett långt tag.
men aldrig trott det var sant.. ville inte att de skulle vara sant.
nu är allt förstört, ville inte såra dig.
:( men mitt hjärta tillhör någon annan gubben.
ja vet att du läser min blogg. och ja vet att du kommer se detta.
men du ska veta, du vet vart ja är om dagarna, du vet vart du har mig.
behöver du mig, ring ja finns alltid. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela