- Izabel Izadora Filipsson .

soooft.

Publicerad 2011-10-21 15:11:11 i Allmänt

soooooft skola idag.
började tio.
satt o chillade framför FB och lyssnade på musik med Jennie.
Sen hade vi inget och göra. För vi ligger före alla andra i matten.
Engelskan, svenskan osv. sååå de är chill.
Så vid 1 sa Mats " har ni inget o göra kan ni gå hem flickor " :)
vi baaaaa yeah.
satt i skolan med gulate en stund, sen drog vi till bussen där Magnus och Chrille Biller va.
och två kärringar sitter bakom mig o Jennie.
Dom ba ååååååh, va de luktar rööööök - de finns en lag att man inte får röka innan man går på en bussss.
bla bla bla, ja vart skit förbannad o vänder mig om och ger dom väääärsta blicken.
sen började dom prata om annat.
haha, asså irriterad när man inte ens rökt.....
fiiiittaaaaa fitttooorr! ;)


ahahaha, ollis o jennie ;)

och ja tog cosmo polintan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela