- Izabel Izadora Filipsson .

Richard.

Publicerad 2011-10-26 20:36:25 i Allmänt

Jag kommer alltid att finnas för dig
du var min ängel, och det vet du mycket väl.
jag stod upp för allting, som du sa var bra.
och allting som var underbart, ja saknar det vi har.
idag är du borta, och ja saknar dig.
men känslorna försvann, men nu bildas de fler.
jag glömmer aldrig bort när jag sa jag älskar dig, jag älskar dig.
du var så mycket mer än en pojkvän för mig, du var så mkt mer.
du var min stjäl, du var mitt liv.
jag saknar dig, jag saknar oss.
saknaden blir större för varje dag som går.
känslan av din närhet.
allt som vi har gjort, ligger gömt i mitt hjärta.
jag svor på att alltid älska dig, och att du var den rätta.
ja grät varje natt, och minnena försvann in i dimman.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-27 16:12:19

lite info bara, han bor ju på kvinnerstaskolans internat nu, och en tjej som heter emma kommer sova hos honom inatt. ville bara du skulle veta <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-27 16:14:47

Emma CaptainNuts Janetzky heter hon på facebook, hon han ska sova med..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela