- Izabel Izadora Filipsson .

onödigt skit.

Publicerad 2011-10-03 13:15:50 i Allmänt

Ditt fullständiga namn? Izabel Izadora Filipsson Toivonen

Födelseår? 1995

Hur lång är du? 1,69 tyvärrrr, ganska lång.

Var bor du? Saxhyttefallet.

Hårfärg? svart.

Dina första tankar när du vaknar? Orkar inte tänka så tidigt

Vart befinner du dig just nu? Sängen

Vad ser du helst på TV? ingeeeeeeeeeet.

Är du kär just nu? ja.

Vad har du för färg på trosorna? Vit & svart spets.

Har du några husdjur? två hundar.

Är du singel? Yes

Vem vet mest om dig? Min mamma!

Ditt mål i livet? Bli rik som ett as, skaffa en fin pojvän att dela mitt liv med och bli lycklig.

Rädd för? Spindlar och mörker

McDonalds eller Burgerking? Mc

Vad går du för linje? -

Kommer du överens med dina föräldrar? Ibland, ibland inte

Din favoritmat? Sallad :$

Skor du hade på dig idag? Vita

Kläder du har på dig? Mjukisdress

Favoritårstid? Sommar

Favoritlåt? Många

Sov du ensam inatt? Yes

Vad var det senaste någon sa till dig? DIIIISKA

Vad har du druckit idag? Saft, vatten, äppeldricka o milk.

Vad är det för väder hos dig nu? vet ej.

Godaste glassmaken? Vanilj

Favoritklädsel? Jeans ♥

Favoritgodis? geléhallon (A)

Längtar du mest efter just nu? Sommarlov

Vad ska du göra nu? Sova

Saknar du någon just nu? Ja

Snus eller cigaretter? Antagligen cigg

Hur många syskon har du? 3

Längtar du till din nästa födelsedag? kan ja lova

Är du blyg? Förutom min sociala fobi, svar nej

Tycker du att du har fin dialekt? Haha nä,jävla hlfs.

Tycker du om fester? Tycker fester om mig? ;)

Tycker folk du är snygg? Vissa gör vissa inte

Har du använt någon hårprodukt idag? Ja

Vad har du för planer till helgen? Sola, ta de lungt

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 16

En bra film? Hmm, vet ej

Sprit, cider, vin eller öl? Öl såklart

När hade du sex senast? hm... en vecka sen right?

Vem låg du med sist? R

När pussade du någon senast? lördags?

Hur mår du idag? ja mår bra....



fjoooortis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela