- Izabel Izadora Filipsson .

hihim¨, tjo breeeeeeeeeeeeee.

Publicerad 2011-10-03 23:39:24 i Allmänt

just nuuu, sitter ja hos johanna granath :) vi kollar tv.
sitter o snackar skit med mor hennes osv, druckit kaffe o grejer så kommer dock inte sova än på ett tag.
ahah, sitter o skriver lite nu men har ingen anning om vad ja ska skriva om, bara skriver.
vaknar upp klockan 11 av att kristin kommer in med en hundvalp .. haha, ja somnade om dirr.
o kl 13.00 kommer tomas in i mitt rum ba DEEEE ÄR MAT, ja ba helt seg o hes ba va äre för mat. han ba blod palt, ja ba whaaaaaat. nej men de va nå ris skit vi hade :) bara för ja inte följde med på marknad i grythyttan så fick ja fucking diska de söööög :( okej.. ja måste städa rummet imorn asså, det är fucking bombnedslag i mitt rum. alla ba wtf. och ja, igår så kom matte jimmy linus o emmelie hem till mig, va ensam hemma på kvällen så de va ganska chill. ja spelade musik, sen drog vi till hlfs och härjade, drog upp till Belinda o chillade där ett tag, o dit kommer hedemora, sen drar ja o emmelie ut med han. sen hämtade vi upp Patrik Carlsson, o gjorde ingenting. började spöregna men ja tvingade johanna till hällefors ändå, o vi va tvunga att gå äääääända till farmor ifrån torget, vi va pissblöta o vi fick låna farmors "jeans tights" HAHA, satt as fint .. sånna dära med tragkedja där bak, värsta mode farmor'n ju ;) hehe. idag så har ja inte gjort något speciellt. drog hem till johanna efter ja käkat, oså. sen här har vi inte gjort något speceillt.. ba chillat liksom. haha, skrattat åt ingenting typ. hhehe, imorn är vi lediga ifrån skolan också, så det är chill! jappjapp. hah, meeeeeeeen ja. ja ska tydligen sova här inatt Tomas ringde mig ba hur kommer du hem, ja ba ja går han ba : HARU REFLEX VÄST O FICKLAMPA RÅ? ja ba neeee, han ba då fåru sova kvar där inatt ;) ja ba jaha... hahaha, orka. ja orkar inte ens gå hem, va äre typ 1 kilometer liksom. hah, laaaaaaat.
nej, nu ska vi se på film o inte göra ett piss.. o ja, hur ja o johanna ska få plats i en 90 säng i natt, de vettefan. vi får se fall vi lyckas, visste ni varför hon är singel? hon har ingen dubbelsäng. synd om den bruden asså.
jaja, godnatt! puss o kram.
vi hööööööööres imorn bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela