- Izabel Izadora Filipsson .

Fredags - lördags

Publicerad 2011-10-16 14:12:46 i Allmänt

Fredags gick ja i skolan som vanligt, åkte upp till farmor lite snabbt med jennie.
jennie följde med hem, sen åkte vi upp till hfs med Rasmus Hammar, o hans tjej vet inte vad  hon heter.
sen mötte vi upp Tom Andersson & Robin Eriksson.
sen åkte dom o ja o jennie gick till mamma :)
sen kom Andreas Biller, ja sa förlåt till honom lite snabbt o han sa förlåt tillbaka.
o sen vart de bra!
Sen drog vi ut på torget mötte upp Tom och Robin igen.
sen kom Johan, då följde jag tom & robin med till johan. hah, :)
satt där kolla på film och härjade. hhah!
lördag - vaknade upp, åkte hem, åkte till hfs igen.
med johanna & vi mötte Johan Jacobsson & Tom Andersson & Robin Eriksson.
hahahaha, fett klockrent.
ja skämtade med Tom att ja skulle sattsa på en mindre variant nångång. hahaha!
han - iza, skulle inte du hem?
jag - haha neeeeee, måste hitta nån som ska med mig hem först! ;)
tom - haha, kom då!
jag - hahaha va?!?
tom - ja , mindre variant, så vad väntar du på? ;)
jag - hahaha , aa jo , komsi komsi ;)
tom - jag är orörd ! ;)
jag - jag är upprörd! ;)
hahahhahahaha .
as kul . ser inte så kul ut, men de vare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela