- Izabel Izadora Filipsson .

det bara är så.

Publicerad 2011-10-12 19:00:31 i Allmänt

De bara e så.. jag ryser när jag hör ditt namn det bara e så, glöm allt det dumma som jag sagt, baby, lyssna jag vill va din kvinna, de bara e så. Du och jag har varit vänner ganska länge nu, och jag tror jag börjar inse vad jag känner nu, vill va mer än din vän, vill vara din prinsessa ska göra allt jag någonsin kan för att göra dig till min, vill va hon du kan ringa när saker e skit, jag vill att du ska va killen jag vaknar upp bredvid, för att varje gång jag e med dig, så blir jag varm, det pirrar i hela kroppen jag vill bara ta din hand, och aldrig släppa taget bara få va i din närhet, kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek, min allra hjärta, jag bara önskar det, skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det, jag ligger sömnlös på nätterna o bara tänker på dig , oavsett hur långt tid det tar, jag kommer vänta på dig, för det e det värt jag kan svära på min mamma att jag aldrig varit så kär för när jag ser dig vill jag vara med dig.  jag ryser när jag hör ditt namn, glöm allt det dumma som jag sagt, baby, lyssna jag vill va din kvinna. Det som en gång va du och jag, e nu idag ett pytte litet sak som inte slutade bra, för när jag lutar mig tillbaka ser jag bilder på oss, men efter kvällarna vi varit ute så försvinner dom bort, vill inte sakna dig och det vi har haft, men bara tanken på ditt leende värmer upp mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela