- Izabel Izadora Filipsson .

bla bla bla...

Publicerad 2011-10-23 19:24:52 i Allmänt

okej. nu blir ja pisst of.
jag var svarthårig.
nu blir hon det... eller blev.
jag köpte hel vita converse, hon gör det.. fast FAKE.
ja har en vit jeans jacka. nu har hon också det.
jag har ett par korta uggs, nu har hon också köpt det.
jag köpte ett linne ifrån Gina tricot & hon kommer med ett lika dant.
ja börjar bli irriterad... HALLÅ?!?
ja har hål i tungan, hon med.
ja hade hål i överläppen på sidan. hon med.. ja tog bort den. hon med.
wtf.. inget emot personen. för hon vet vem det är.
men hur i helvete kan de bli så?
...
porrrrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela