- Izabel Izadora Filipsson .

tjeeeenare tjeeeenare.

Publicerad 2011-11-07 23:10:29 i Allmänt

Kom nyss hem, eller ja runt 21.00 ifrån Hällefors, varit med Johanna suttit hos mamma och pratat lite skit med henne och Emil. Sen har vi inte gjort ett skit, köpte varsin bulle och en redbull, hehehehe - mumma .
Jaja, vi åkte hem... Men innan det, asså hahah .. Hatar när man pratar om någon så kommer den precis framför ansiktet på en :) jag satt o smsade med Sebastian Anderstedt , och så går han in på Ica , han ville ha hjälp med en sak som ja skulle kirra , men neeeeepp . de kunde ja icke ;d meeeeeen jaja, nu ska ja väl kolla på nån dålig film eller något i den stilen .. VISST fine, ja har inte sovit i natt o ja somnar typ nu. hehe tjarå.
ahahahha, söt bild. fast naaaaaae.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela