- Izabel Izadora Filipsson .

tjaaaaaa.

Publicerad 2011-11-27 16:29:55 i Allmänt

hello, inte haft internet bor ju hos mormor nu. och dom har PRECIS stängt ner internet så nja. har inget :( suger lite. så jag är hemma hos Emmelie nu, igår vart de Hockey i Karlstad. Färgestad mot Brynäs. haha, kul hade vi iaf.
fredags vart de fest, liiiite för mkt... försökte komma in på krogen på cesar i filipstad men gick inte. haha gick nästan :) hihi. hade enormt kul i fredags iaf. haha! full & gla, de är så livet ska va!! ;)




sen blire träffa min brutta, johanna granath! :D blir nog film mys hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela