- Izabel Izadora Filipsson .

tidsfördriv om något.

Publicerad 2011-11-16 15:12:51 i Allmänt

FAKTA
Smeknamn: Iza, izza, bäbben, bebiz.
Födelsedag: 26 augusti.
Bor: Saxhyttefallet/Grythyttan.
Skola: klockarhagsskolan / philskolan iv.



 

FAVORIT…
Färg: Svart & blått.
Plats: På en stol, med en öl i handen. hah!
Drog: ööööl
Film: ahahha, vet inte.. barnfilmer? ;$
Djur: Huuuuuund.
Affär: Victora Secret's
Serie: Scrubs
Café: DG's
Skor: Converse

 

 

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln: Ja, många gånger per dag.
Gnälla: Hehe ja, en aning. hah.
Skrika: har mina dagar. skriker när de väl behövs!
Sova: hah, nja..
Drömma mardrömmar: Händer ibland.
Drömma sexdrömmar: haha, nja. kanske, kanske inte ;)
Försöka vara annorlunda: ja, ibland.
Klä dig i svart: ja, oftast.. varje dag ungefär.
Ha sex: haha, ohja. ;)
Hata folk: Nej, fast just nu gör jag det... hatar nog en person..
Lita på folk: Never, aldrig.. kan inte lita på folk. förutom Mamma & Johanna.

 

 

NÄR…
Åt du senast: några timmar sen.
Läste du en bok senast: Längesen... haha, ah. vi läser egentligen en bok i skolan, på svenskan. men tror ni jag läser? NAE.
Var du på konsert senast: Vet ej hahah.
Köpte du något senast: I veckan eller något
Kysste du någon senast: Hm, söndags.
Svor du senast: Gör jag jämt haha. hah, fan asså. det är väl nått man gör hela jävla tiden eller? ;)
Sjöng du senast: haha, va väl typ nyss.
Klagade du senast: idaaaaaag. eller ja nyss.
Är det sommar: Om ett halvår, längtar ihjäl mig.

 

 

VEM…
Saknar du: Min babe.
Rörde dig sist: Mamma.
Kysste dig sist: G.
Gjorde dig riktigt glad senast: Johanna tror ja.
Fick du sms från senast och vad stog det: Alexander Öhman ; hah, hemligt ;))

 

 

HAR DU…
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Ibland... kanske.
Någon annan psykisk sjukdom: adhd. haha!
Färgat håret: För ofta.. lite förrr ofta. men nej, nu har ja inte färgat på sisidär en månad. så blir o färga igen.
Brutit några ben: jaaa.
Några piercings: Yes och fler kommer! ;) den ni.. hahah. har ju ett par st. och fler skare bli.
Egen dator: Ja det har ja :)
Gjort bort dig rejält: Ja, i lördags och natten där om ja minns rätt ;) haha
Bra självförtroende: Går framåt om man säger så, fast ja. det har ja. folk som tycker ja är ful, what ever. ja har min egen åsik, de som räknas, right ? ;)
Kysst någon: Ja-a
Haft sex: nej. aldrig. höhö. jorå :)
Köpt kondomer: har aldrig köpt, tiggt ifrån ungdomsmottagningen ;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja, mamma.
Varit kär: Ja.. men de är nog de sista ja vill bli i någon.
Blivit kär i någon på nätet: Som jag träffat och blivit kär i ja? :o hah. men de är bara skit. håller 1,5 år sen ba, pppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffft.
Dumpat någon: Ja, det har ja.. och ångrat mig.
Blivit dumpad: Ja, det med.
Velat vara otrogen: nja.

 

 

HUR….
Går du: som normalt folk haha?
Fördriver du tiden: med detta kanske, hah. inte vet ja.
Mycket pengar har du: 29 kr. hah.
Tjänar du pengar: ahha, går i skolan oså ;) hah. nja, städa rummer funkar ju också..
Ofta diskar du: nja, när dom ber om de..
Ofta städar du: Lite då och då.. hah, en gång i mån ;)
Ofta träffar du din familj: Inte ofta.... hm. synd nog. bara mamma, every dag.
Mycket äter du: hah, för mkt.. eller juste, jag har ju anorexia enligt hela sverige. ooouups.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela