- Izabel Izadora Filipsson .

Söndag

Publicerad 2011-11-06 22:35:03 i Allmänt

Hm, jag har fan jävligt tråkigt.. äter lökringar, inte gott men jag gör det iaf hah, jag suger på att blogga. Johanna baby ska ja träffa imorn, hon lovade mig att komma med morgon bussen o hela köret, hah snäll tjej. okej, idag har ja inte gjort ett skit, vaknade vid 15.30, ah ja vet. åkte upp till hällefors, gick med mamma och där satt Marcus Smedh bland annat, sen gick vi till Ica och handlade lite, mamma skulle göra mat. Sen åkte jag hem med farfar, sen gick jag ner och badade, sen har ja pratat en hel del med Hampus i telefon, gull de där. Stackarn varit i Stockholm och fastnade i örebro, för sista bussen till Koppaberg gick kl 20.00 - och hans tåg va där 21.00! aaaaw. jaja, snart blir det väl och sova, och nu sitter jag och kollar efter en ny dator. måste ha en ny! "pixlarna i skärmen" har typ haha, nånting så det är en grööööön jävla fläck mitt i allt. börjar störa mig "/ . den blir bara större och större .
- J , i think i'm falling for you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela