- Izabel Izadora Filipsson .

SAKER jag vill göra med mitt rum...

Publicerad 2011-11-09 21:20:59 i Allmänt

.. jag vill måla om till - mörk grått eller nått sånt.
JAG trivs inte i - orangea / rosa tapeter.
jag vill ha en fondvägg som hemma hos mormor - zebra kanske?
jag vill ha ett snyggt rum, som man trivs i !
jag vill ha massa speglar.
och smålampor som lyser fint..
& mest av allt, ja vill ha som rummet hemma hos MORMOR.
jag hade speglar överallt.
stora garderober.
stort rum.
halva rummet svart, och halva rött / och en fondvägg.
massa smålampor överallt.
en snygg hylla.
en 160 säng som är grymt mjuk.
/ ALLT DE VILL JA HA TILLBAKA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela