- Izabel Izadora Filipsson .

plus i kassan.

Publicerad 2011-11-11 00:37:56 i Allmänt

För dom som vill tjäna lite extrapengar lätt så ska ni gå in på   PLUSIKASSAN.SE och bli medlemar. Tar 2 min, sen är det bara att börja. Man får 20 kr direkt när man reggar, sen 25 kr om man gillar på facebook. Redan där har man 45 kr och det är inte svårt att tjäna mer. Pengarna betalas in på kontot man anger i slutet av varje månad! Testa själva! ;)

tryck på länkarna här nere, kommer ni direkt dit!
Plusikassan.se - Spara och tjäna pengar på allt du gör på Internet
Plusikassan.se - Rabatt på allt på Internet
plusikassan.se

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-11-16 20:40:44

är det du på den andra bilden? :o

isf göööööttt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela