- Izabel Izadora Filipsson .

paaaaaarty all night long.

Publicerad 2011-11-13 20:22:06 i Allmänt

okej, igår så var de fest hemma hos belinda, ändå bra mycket folk. & bästa emmelie var ju med.
sen vi halv ett fick jag o daniel o patrik carlsson skjuts upp till Glenn Wennberg. & dom flästa fick gå, men ja orkade inte gå.. hahaha!
Så härjade vi där ett bra tag. Daniel Carlsson o Patrik Carlsson typ höll i mig i armar o ben och ba ruffade till mitt hår o aa tamefan allt hände igår! hahaha, fan så sjukt kul hade jag iaf.
sen satt ja o daniel, glenn och tobias sander o snackade o aa..
sen nu på förmiddagen har ja varit med mr X o kollar på sjukt dåliga filmer och aa.. hahah, usch fy & blä. :)
vi pratade lite smått.. ja råkade även somna en timme kanske?! så ja fick skynda mig lite där.. :)
kvällen eller ja natten slutade sent iaf. hah!
idag har ja druckit tre liter julmust hahaha, as gött!
törstig ju! ;)

och idag har ja jääääävla träningsvärk i höger armen!
bröt ju arm med patrik igår, hahaha jävlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

hej, jag är en tjej på 17 år som gillar mode, jag bor i lilla hålan hällefors utanför örebro, jag skriver oftast om vad ja gör om dagarna, tips osv, mitt blogg är mitt diary, , jag lägger upp bilder på vad ja köper osv, följ mig så får ni veta mer om mitt liv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela